klantenservice

Vragen over het kopen bij Scanofloor Specialist

Vragen over het kopen bij Scanofloor Specialist

Hieronder vindt u vragen over het kopen van vloerverf bij Scanofloor Specialist. En ook de antwoorden. Deze vragen gaan uitsluitend over winkelen in onze webshop. Klik hier voor veelgestelde vragen over vloeren verven.

Wat doet Scanofloor Specialist?
Scanofloor Specialist is een webshop gespecialiseerd in vloerverf van het merk Scanofloor.

Verkopen of leggen jullie ook anhydrietvloeren, cementdekvloeren, gietvloeren of egalinevloeren?
Nee. Wij leveren alleen verf voor dit soort vloeren.

Hoeveel kost het als jullie onze vloer komen verven?
Scanofloor Specialist is een webwinkel die verfproducten levert, maar geen schildersbedrijf. U bent zelf verantwoordelijk voor het aanbrengen van de coating. Met de instructies bij de verf en op deze website vertrouwen we erop dat u de werkzaamheden zelf kunt uitvoeren. Desgewenst kunt u de klus uitbesteden aan een schilder of klusbedrijf. Let er wel op dat de instructies worden gevolgd.

Staat jullie hele assortiment op de website?
Wij bieden het gehele assortiment aan van Scanofloor,  bijbehorende accessoires en enkele aanvullende producten.

Ik heb jullie een bericht gestuurd via e-mail, maar geen reactie ontvangen. Wanneer reageren jullie?
Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur op e-mail. Controleer uw map met spamberichten. Soms wordt e-mail door een mailsysteem ongevraagd in die map geplaatst.

Kan ik verf of verfgerelateerde producten bestellen die niet op de website staan?
Dat ligt eraan welk product. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Zijn alle producten werkelijk uit voorraad leverbaar zoals op de website staat?
Normaal gesproken wel. Wij leveren rechtstreeks van de fabriek en elke order wordt apart voor elke klant aangemaakt.

Kan ik een proefpotje bestellen om de verf of de kleur te testen?
Onze producten zijn leverbaar vanaf 1 kg of 0,75 liter. Kleinere verpakkingen zijn niet mogelijk. Bedenk dat een test alleen nut heeft als u het hele verfsysteem op het oppervlak aanbrengt, dus een primer en twee verflagen. Alleen dan kunt u een goed beeld krijgen van het resultaat en de kleur.

De leverancier van mijn vloer zegt dat deze niet geverfd kan worden. Klopt dit?
Indien u de juiste producten gebruikt en alle instructies volgt, kan vrijwel elke vloer geverfd worden. Het is wel belangrijk dat de coating en/of primer past bij de ondergrond: universele vloerverf die overal op hecht bestaat niet. Volg de adviezen op deze website.

Hebben jullie een showroom waar ik voorbeelden kan bekijken?
Scanofloor Specialist levert rechtstreeks vanaf de fabriek, en heeft geen showroom of fysieke winkel. Door deze manier van werken kunnen wij een snelle service garanderen voor een aantrekkelijke prijs, op maat van elke klant.

Kan ik jullie bezoeken om producten af te halen?
Dit is niet mogelijk. Het op deze website vermelde adres is een kantooradres, geen winkel of magazijn. In uitzonderlijke situaties is het soms mogelijk om producten bij de fabriek op te halen. U dient dit dan vooraf met ons te bespreken.

Wat zijn de bijkomende kosten bovenop de productprijs (bijvoorbeeld BTW en verzendkosten)?
De prijzen op onze website zijn inclusief BTW. Verzendkosten zijn € 7,50 binnen Nederland en België voor bestellingen tot € 65. Houd rekening met mogelijke extra kosten voor sommige betaalmethodes.

Kan ik korting krijgen?
In specifieke gevallen, zoals bij speciale aanbiedingen en afname van grote volumes, zijn er kortingsmogelijkheden. Deze staan los van andere kortingen die bijvoorbeeld bij serviceorders kunnen worden afgesproken. Kortingen zijn niet cumuleerbaar.

Hoe kan ik bestellen?
Onder bestelinformatie vindt u een uitgebreide beschrijving van het orderproces.

Ik heb besteld, maar geen orderbevestiging ontvangen.
Nadat wij uw bestelling hebben gekregen, sturen wij u automatisch via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van uw bestelling. Heeft u geen e-mail ontvangen, controleer dan of het bericht niet in de map met spam (ongewenste e-mail) of prullenbak is terechtgekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact met ons op via het contactformulier of op ons telefoonnummer 06-823 017 45.

Ik heb geen factuur ontvangen.
De factuur vindt u als bijlage bij de orderbevestiging. Controleer de map met spamberichten als u deze niet direct kunt vinden.

Kan ik een bestelling annuleren?
Een bestelling kan geannuleerd worden zolang deze nog niet door onze fabriek is verwerkt. Wilt u annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Het is niet mogelijk bestellingen te annuleren als ze verzonden zijn.

Hoe kan ik betalen?
Bekijk onze informatie over veilig betalen.

Wat is de levertijd?
Wij leveren normaal binnen 1-3 werkdagen op het door u gegeven adres. Afwijkingen zijn echter mogelijk. Houd hiermee rekening bij het plannen van uw verfklus. Lees meer over bezorgen.

Waar is mijn bestelling?
De vervoerder stuurt na verzending een track & trace-code waarmee u kunt volgen waar het pakket zich bevindt. Via deze code kunt u ook het vermoedelijke levermoment zien.

Ik heb een doos ontvangen, maar daar zaten niet alle bestelde producten in.
Het komt voor dat een bestelling in twee verschillende dozen wordt verzonden. Afhankelijk van het moment van verzenden en de koerier, kan het daardoor voorkomen dat de ene doos eerder wordt bezorgd dan de andere. Hebt u vragen over een levering, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Uit welke kleuren kan ik kiezen?
Wij kunnen bijna alle RAL- en NCS-kleuren leveren. U vindt de verfkleuren hier. Houd er rekening mee dat beeldschermen kleuren niet altijd exact weergeven. Vindt u het lastig kiezen op een computerscherm, dan kunt u een gedrukte RAL-kleurenwaaier bestellen.

Kan ik een kleur bestellen die niet op jullie kleurenkaarten staat?
Soms wel. We kunnen ook kleuren leveren van andere kleurenkaarten dan RAL en NCS, mits we daarvoor de juiste code hebben. Neem in dit geval contact op voordat u de bestelling plaatst.

Hoe weet ik welke kleur verf ik heb ontvangen?
U vindt het kleurnummer op de verpakking van de verf. Controleer bij ontvangst of dit overeenstemt met het bestelde kleurnummer. Is dit niet het geval, laat het blik dan ongeopend en neem contact met ons op.

Wat moet ik doen als ik de verkeerde kleur verf heb ontvangen?
Staat er een kleurnummer op het blik dat u niet bestelde? Hebt u de pot geopend en ziet u een andere kleur dan u bestelde? Bel of mail ons dan binnen 7 dagen nadat u de fout constateerde. Graag ook een foto van de verf sturen via Whatsapp of e-mail. Mocht er iets zijn misgegaan, krijgt u zonder bijkomende kosten een nieuw blik verf in de juiste kleur toegestuurd.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik doen?
Neem bij transportschade meteen, en uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst, contact met ons op. Indien mogelijk een foto meesturen, bijvoorbeeld via Whatsapp. Wij sturen u dan zo snel mogelijk een nieuw product.

Kan ik producten inruilen?
Verf die op kleur gemengd is, kan niet worden geruild tenzij het product u in een beschadigde of niet-oorspronkelijke staat bereikt, of in de verkeerde kleur. Alle retouren moeten vooraf bij ons worden gemeld. De verzendkosten bij een retourzending zijn voor rekening van de klant.

Ik heb bij u bestelde verf over, of niet nodig. Kan ik deze terugsturen?
Alleen primers en transparante verf kunnen worden geretourneerd, mits het blik ongeopend en onbeschadigd is. Gedeukte blikken, blikken die zijn geopend en verf op kleur worden niet teruggenomen. Alle retouren moeten vooraf bij ons worden gemeld. De kosten voor een retourzending zijn voor rekening van de klant.