klantenservice

Vragen over het kopen bij Scanofloor Specialist

Vragen over het kopen bij Scanofloor Specialist

Hieronder vindt u vragen over het kopen van vloerverf bij Scanofloor Specialist. En ook de antwoorden. Deze vragen gaan uitsluitend over winkelen in onze webshop. Klik hier voor veelgestelde vragen over vloeren verven.

Staat jullie hele assortiment op de website?
Wij bieden het gehele assortiment aan van Scanofloor en bijbehorende accessoires. Bijna al deze producten, zowel vloerverf als benodigdheden, zijn op de website te vinden.

Ik heb jullie een bericht gestuurd via e-mail, maar geen reactie ontvangen. Wanneer reageren jullie?
Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur op e-mail. Controleer uw map met spamberichten. Soms wordt e-mail door een mailsysteem ongevraagd in die map geplaatst.

Kan ik ook verf of verfgerelateerde producten bestellen die niet op de website staan?
Dat ligt eraan welk product. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Zijn alle producten werkelijk uit voorraad leverbaar zoals op de website staat?
Normaal gesproken wel. Wij leveren rechtstreeks van de fabriek en elke order wordt apart voor elke klant aangemaakt.

Hebben jullie een showroom waar ik voorbeelden kan bekijken?
Scanofloor Specialist levert rechtstreeks vanaf de fabriek, en heeft geen fysieke winkel of showroom. Door deze manier van werken kunnen wij een snelle service garanderen, op maat van elke klant.

Wat zijn de bijkomende kosten bovenop de productprijs (bijvoorbeeld BTW en verzendkosten)?
De prijzen op onze website zijn inclusief BTW. Verzendkosten zijn € 7,50 binnen Nederland en België voor bestellingen tot € 65. Houd rekening met mogelijke extra kosten voor sommige betaalmethodes.

Kan ik korting krijgen?
In specifieke gevallen, zoals bij speciale aanbiedingen en afname van grote volumes, zijn er kortingsmogelijkheden. Deze staan los van andere kortingen die bijvoorbeeld bij serviceorders kunnen worden afgesproken. Kortingen zijn niet cumuleerbaar.

Biedt u webkorting aan?
De vroegere webkorting van 5% op online-bestellingen is niet meer geldig.

Hoe kan ik bestellen?
Onder bestelinformatie vindt u een uitgebreide beschrijving van het orderproces.

Ik heb besteld, maar geen orderbevestiging ontvangen.
Nadat wij uw bestelling hebben gekregen, sturen wij u automatisch via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van uw bestelling. Heeft u geen e-mail ontvangen, controleer dan of het bericht niet in de map met spam (ongewenste e-mail) of prullenbak is terechtgekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact met ons op via het contactformulier of op ons telefoonnummer 06-823 017 45.

Hoe kan ik betalen?
Bekijk onze informatie over veilig betalen.

Wat is de levertijd?
Wij leveren normaal binnen 1-3 werkdagen op het door u gegeven adres. Afwijkingen zijn echter mogelijk. Houd hiermee rekening bij het plannen van uw verfklus. Lees meer over bezorgen.

Kan ik er zeker van zijn dat de bestelling onbeschadigd aankomt?
Wij verpakken en versturen uw bestelling met de grootst mogelijke zorg. Normaal gesproken komt het pakket zonder schade aan. Mocht er toch sprake zijn van transportschade, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als de schade is ontstaan tijdens het transport, sturen wij u een nieuw product.

Ik heb een anhydrietvloer en mijn leverancier zegt dat deze niet geverfd kan worden. Klopt dit?
Indien u de juiste producten gebruikt en alle instructies volgt, kan vrijwel elke vloer geverfd worden. Het is wel belangrijk dat de coating past bij de ondergrond: universele vloerverf die overal op hecht bestaat niet.

Uit welke kleuren kan ik kiezen?
Wij kunnen bijna alle RAL- en NCS-kleuren leveren. U vindt de verfkleuren hier. Vindt u het lastig kiezen op een computerscherm, dan kunt u een gedrukte RAL-kleurenwaaier bestellen.

Kan ik een kleur bestellen die niet op jullie kleurenkaarten staat?
Soms wel. We kunnen ook kleuren leveren van andere kleurenkaarten mits we daarvoor de juiste code hebben. Dit is echter niet in alle gevallen mogelijk. Neem daarom altijd contact op voordat u de bestelling plaatst.

Hoe weet ik welke kleur verf ik heb ontvangen?
U vindt het kleurnummer op de verpakking van de verf. Controleer of dit overeenstemt met het bestelde kleurnummer. Is dit niet het geval, laat het blik dan ongeopend en neem dan contact met ons op.

Wat moet ik doen als ik de verkeerde kleur verf heb ontvangen?
Hebt u de pot geopend en ziet u een andere kleur dan de verf die u bestelde, bel of mail ons dan. U kunt ook een foto van de verf sturen via Whatsapp of e-mail. Mocht er iets zijn misgegaan, krijgt u zonder bijkomende kosten een nieuw blik verf in de juiste kleur toegestuurd.

Kan ik producten inruilen?
Verf die op kleur gemengd is, kan niet worden geruild tenzij het product u in een beschadigde of niet-oorspronkelijke staat bereikt, of in de verkeerde kleur. Alle retouren moeten vooraf bij ons worden gemeld. De verzendkosten bij een retourzending zijn voor rekening van de klant.

Ik heb verf over. Kan ik deze terugsturen?
Primers en transparante verf kunnen worden geretourneerd, mits het blik ongeopend en onbeschadigd is. Gedeukte blikken, blikken die zijn geopend en verf op kleur kunnen niet worden teruggenomen. Alle retouren moeten vooraf bij ons worden gemeld. De kosten voor een retourzending zijn voor rekening van de klant.