klantenservice

Vragen over het kopen bij Scanofloor Specialist

Vragen over het kopen bij Scanofloor Specialist

Hieronder vindt u vragen over het kopen bij Scanofloor Specialist. En ook de antwoorden. Deze vragen gaan uitsluitend over winkelen in onze webshop. Klik hier voor veelgestelde vragen over vloeren verven.

Staat jullie hele assortiment op de website?
Wij bieden het gehele assortiment aan van Scanofloor en bijbehorende accessoires. Bijna al deze producten, zowel vloerverf als benodigdheden, zijn op de website te vinden.

Kan ik ook verf of verfgerelateerde producten bestellen die niet op de website staan?
Dat ligt eraan welk product. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Zijn alle producten werkelijk uit voorraad leverbaar zoals op de website staat?
Normaal gesproken wel. Wij leveren rechtstreeks van de fabriek en elke order wordt apart voor elke klant aangemaakt.

Hebben jullie een showroom waar ik voorbeelden kan bekijken?
Scanofloor Specialist levert rechtstreeks vanaf de fabriek, en heeft geen fysieke winkel of showroom. Door deze manier van werken kunnen wij een snelle service garanderen, op maat van elke klant.

Wat zijn de bijkomende kosten bovenop de productprijs (bijvoorbeeld BTW en verzendkosten)?
De prijzen op onze website zijn inclusief BTW. Verzendkosten zijn € 7,50 binnen Nederland en België voor bestellingen tot € 65. Houd rekening met mogelijke extra kosten voor sommige betaalmethodes.

Wanneer krijg ik 5 procent korting?
Wie online bestelt, krijgt 5 procent webkorting bij bestellingen van € 35 of meer. Deze staat los van andere kortingen die bijvoorbeeld bij serviceorders kunnen worden afgesproken. Kortingen zijn niet cumuleerbaar.

Hoe kan ik bestellen?
Onder bestelinformatie vindt u een uitgebreide beschrijving van het orderproces.

Ik heb besteld, maar geen orderbevestiging ontvangen.
Nadat wij uw bestelling hebben gekregen, sturen wij u automatisch via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van uw bestelling. Heeft u geen e-mail ontvangen, controleer dan of het bericht niet in de map met spam (ongewenste e-mail) of prullenbak is terechtgekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact met ons op via het contactformulier of op ons telefoonnummer 06-823 017 45.

Hoe kan ik betalen?
Bekijk onze informatie over veilig betalen.

Wat is de levertijd?
Wij leveren normaal binnen 1-3 werkdagen op het door u gegeven adres. Afwijkingen zijn echter mogelijk. Houd hiermee rekening bij het plannen van uw verfklus. Lees meer over bezorgen.

Kan ik er zeker van zijn dat de bestelling onbeschadigd aankomt?
Wij verpakken en versturen uw bestelling met de grootst mogelijke zorg. Normaal gesproken komt het pakket zonder schade aan. Mocht er toch sprake zijn van transportschade, dan loopt u geen enkel risico. Wij zijn hiervoor verzekerd. Controleer daarom of het pakket onbeschadigd is voordat u het in ontvangst neemt.

Kan ik een kleur bestellen die niet op jullie kleurenkaarten staat?
Soms wel. We kunnen ook kleuren leveren van andere kleurenkaarten mits we daarvoor de juiste code hebben. Dit is echter niet in alle gevallen mogelijk. Neem daarom altijd contact op voordat u de bestelling plaatst.

Hoe weet ik welke kleur verf ik heb ontvangen?
U vindt het kleurnummer op de verpakking van de verf. Controleer of dit overeenstemt met het bestelde kleurnummer. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op.

Wat moet ik doen als ik de verkeerde kleur verf heb ontvangen?
Hebt u de pot geopend en ziet u een andere kleur dan de verf die u bestelde, bel of mail ons dan. U kunt ook een foto van de verf sturen via Whatsapp of e-mail. Mocht er iets zijn misgegaan, krijgt u zonder bijkomende kosten een nieuw blik verf in de juiste kleur toegestuurd.

Kan ik producten retourneren?
Verf die op kleur gemengd is, kan niet worden geruild tenzij het product u in een beschadigde of niet-oorspronkelijke staat bereikt, of in de verkeerde kleur. Alle retouren moeten vooraf bij ons worden gemeld. De verzendkosten bij een retourzending zijn voor rekening van de klant.