klantenservice

Veelgestelde Vragen

Veelgestelde Vragen Heeft u een vraag over bestellen en het gebruik van de webwinkel op Scanofloor-Specialist.nl?
Bekijk dan de veelgestelde vragen.

Staat jullie hele assortiment op de website?
Wij bieden het gehele assortiment aan van Scanofloor en bijbehorende accessoires. Bijna al deze producten, zowel vloerverf als benodigdheden, zijn op de website te vinden.

Wat zijn de bijkomende kosten bovenop de productprijs (bijvoorbeeld BTW en verzendkosten)?
De prijzen op onze website zijn inclusief BTW. Verzendkosten zijn € 9,50 binnen Nederland en België. Houd wel rekening met mogelijke extra kosten voor sommige betaalmethodes.

Hoe kan ik bestellen?
Onder bestelinformatie vindt u een uitgebreide beschrijving van het orderproces.

Ik heb besteld, maar geen orderbevestiging ontvangen.
Nadat wij uw bestelling hebben gekregen, sturen wij u automatisch via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van uw bestelling. Heeft u geen e-mail ontvangen, controleer dan of het bericht niet in de map met spam (ongewenste e-mail) of prullenbak is terechtgekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact met ons op via het contactformulier of op ons telefoonnummer 06-26 839 279.

Hoe kan ik betalen?
Bekijk onze informatie over veilig betalen.

Kan ik er zeker van zijn dat de bestelling onbeschadigd aankomt?
Wij verpakken en versturen uw bestelling met de grootst mogelijke zorg. Normaalgesproken komt het pakket zonder schade aan. Mocht er toch sprake zijn van transportschade, dan loopt u geen enkel risico. Wij zijn hiervoor verzekerd. Controleer daarom of het pakket onbeschadigd is voordat u het in ontvangst neemt.